نام او در ارائه استاندارد "اولین"، "وسط"

 بخش اول. اطلاعات شخصی

(1) نام متقاضی. متقاضی کار، که این درخواست را ارسال می کند، باید در ابتدای این فرآیند شناسایی شود. در صورت درخواست، نام او در ارائه استاندارد "اولین"، "وسط" و "آخرین" مورد انتظار است.


(2) تاریخ فعلی.


(3) آدرس آدرس محل سکونت متقاضی کار باید در منطقه بعدی توزیع شود. دو خط برای این منظور در نظر گرفته شده است. استفاده از P.O توصیه نمی شود. آدرس صندوق مگر اینکه کاملاً ضروری باشد. اکثر کارفرمایان، اگر نه همه، به آدرس خانه هر کارمند احتمالی برای پشتیبانی از بررسی پیشینه نیاز دارند.


(4) آدرس ایمیل. متقاضی کار باید بتواند یک آدرس ایمیل معتبر ارائه دهد که به طور فعال نظارت می شود.


(5) شماره تلفن. بسیاری از کارفرمایان بالقوه برای مسائل مهم، سؤالات یا تصمیمات از طریق تلفن با متقاضی تماس خواهند گرفت. تلفن همراه و/یا شماره تلفن منزل متقاضی کار باید همراه با سایر اطلاعات تماس وی نمایش داده شود.


(6) شماره تامین اجتماعی. یک وسیله به طور کلی پذیرفته شده و بسیار قابل اعتماد برای تأیید هویت، شماره تأمین اجتماعی او است. لذا قسمت مشخصی برای نمایش شماره تامین اجتماعی متقاضی کار در نظر گرفته شده است.

Read more

http://trishadehradun.in/
http://akankshagurgaon.in/
http://callgirlsinharidwar.com/
http://callgirlsinpunee.in/
https://muskangirlsdwarka.in/
http://callgirlsmanali.com/


(7) تاریخ موجود. تاریخ تقویمی که متقاضی کار برای اولین بار قادر به کار فیزیکی است باید گزارش شود.


(8) پرداخت مورد نظر. نرخ دستمزد مورد انتظار متقاضی کار را می توان به عنوان مبلغ دلاری پرداخت شده در ساعت یا حقوق سالانه تعیین شده تعریف کرد. تولید این اطلاعات باید به صورت دلار انجام شود و پس از آن کادر انتخاب «ساعت» یا «حقوق» انتخاب شود.


(9) شغل مورد نظر.


(10) وضعیت استخدامی مورد نظر. باید مشخص شود که آیا متقاضی کار به دنبال استخدام «تمام وقت»، «پاره وقت» یا «فصلی» است. اگر متقاضی کار منعطف باشد، هر ترکیبی از این چک باکس ها را می توان انتخاب کرد تا زمانی که با هدف متقاضی کار مطابقت داشته باشد.

Read more

https://escortsindwarkaa.in/

http://rishikeshgirls.in/
http://shipranoida.in/
https://callgirlsandheri.in/
https://girlsingurgaon.in/
https://girlsinindirapuram.com/


بخش دوم - واجد شرایط بودن استخدام

(11) صلاحیت قانونی برای کار. توانایی کار قانونی در ایالات متحده باید یکی از ویژگی های متقاضی شغل باشد. اگر چنین است، کادر "بله" باید علامت گذاری یا انتخاب شود. در غیر این صورت، اگر متقاضی کار قادر به کار قانونی در ایالات متحده نباشد (یعنی ممکن است نیاز به حمایت مالی داشته باشد)، کادر "خیر" باید انتخاب شود.


(12) سابقه قبلی با کارفرما. اگر متقاضی شغل برای کارفرمایی که این درخواست را می پذیرد کار کرده باشد، کادر "بله" باید انتخاب شود. اگر نه، کادر "خیر" باید علامت گذاری شود. به خاطر داشته باشید که اگر متقاضی کار قبل از آن برای این کارفرما کار کرده باشد، باید ارائه اولین تاریخ تقویمی و آخرین تاریخ تقویم دوره کاری وی با این کارفرما در این بخش گنجانده شود.


(13) وضعیت کیفری. سابقه کیفری متقاضی کار باید مشخص شود. اگر او هرگز به جرم (جنایت) مجرم شناخته نشده است، باید کادر "نه" انتخاب شود. در غیر این صورت، کادر "بله" باید علامت زده یا انتخاب شود و بحث در مورد ماهیت محکومیت در مورد شرایطی که منجر به محکومیت شده است و همچنین نتیجه آن باید مستند شود.

Read more

http://mumbaimodels.org/
https://callgirlgurgaon.in/
https://callgirlrishikesh.in/
https://callgirlharidwar.in/
https://callgirlujjain.in/
https://callgirlsaket.in/

بخش سوم - آموزش

(14) دبیرستان. برای این درخواست، تاریخچه مختصری از سابقه تحصیلی متقاضی شغل مورد نیاز است. بنابراین، نام دبیرستانی که وی در آن تحصیل کرده است باید به همراه شهر و ایالتی که در آن واقع شده است، ارائه شود.


(15) تاریخ حضور. اولین و آخرین تاریخ های تقویم زمانی که متقاضی کار در دبیرستان نامبرده تحصیل کرده است مورد نیاز است.


(16) وضعیت تکمیل. در صورتی که متقاضی شغل از دبیرستان فارغ التحصیل شده باشد، باید کادر "بله" مشخص شود و مدرکی که او کسب کرده است باید از آن صرف نظر شود. اگر متقاضی شغل از دبیرستان فارغ التحصیل نشده باشد، کادر "نه" باید علامت گذاری شود.

Read more

https://singledate.in/
https://callgirlmussooriee.in/
https://callgirlharidwarr.in/
http://www.callgirlsudaipur.in/
https://callgirlsodala.in/


(17) کالج. اگر متقاضی کار در کالج تحصیل کرده است، نام کامل این کالج یا دانشگاه باید همراه با شهر و ایالتی که در آن یافت می شود، نمایش داده شود.


(18) تاریخ حضور. هم تاریخ اول دوره حضور متقاضی کار در کالج و هم تاریخ نهایی حضور وی در این بخش مورد نیاز است.


(19) وضعیت مدرک. اگر متقاضی کار فارغ التحصیل کالج باشد، باید کادر با عنوان "بله" انتخاب شود و مدرکی که او کسب کرده است انتخاب شود. در غیر این صورت، اگر مدرک تحصیلی را کسب نکرده باشد، باید کادر "نه" علامت گذاری شود.


(20) سایر امکانات یا دوره های آموزشی. سوابق هر نوع تحصیلات دیگری که متقاضی کار به دست آورده است باید گنجانده شود. به عنوان مثال، اگر متقاضی کار در یک مدرسه بازرگانی شرکت کرده باشد، نام مدرسه به همراه شهر، ایالت، تاریخ‌های حضور و مدرک یا گواهینامه‌ای که توسط متقاضی کار به دست آمده است، باید برای بررسی ارسال شود.


(21) تاریخ شروع و تاریخ نهایی حضور.


(22) مدرک یا گواهی اعطا شده است. گواهینامه ای که متقاضی کار در سایر مراکز آموزشی یا دوره های آموزشی که در آن شرکت کرده است، برای تکمیل این حوزه مورد نیاز است.


بخش چهارم - استخدام قبلی

(21) کارفرما 1. اکثر کارفرمایان مایل به بررسی هستند

Comments